воскресенье, 28 марта 2010 г.

12.02.-04.03.2010 року

 


Ознайомлення з педагогічним колективом,учнями

       Отже, цих три тижня для мене пролетіли як один подих:)Всіх вражень не передати,але я постараюся передати свої емоції,для Вас, мої шановні читачі!:)


     На дворі зимно і я на крилах своеї рідної школи де колись я сама навчалась!!!БОже мій!яка ностальгія на мене напала:)))памятаю коли я сама була така малеча,така несносна..а зараз сама іду вчити дітей,хто б розказав мені хоча б 10 років тому,то я б не повірила!


Було трошки страшно та моторошно,але побачивши посмішки дітей та мого керівника,стало на душі легко та добре:)
                                               

Спочатку було важко,бо я мусила вивчати характери дітей,відвідувати уроки і вчитися від своїх наставників,проводити з вчителями виховні години,бесіди.

            Разом з учнями ми вивчали один одного,наприклад одна з учениць, Швед Наталя,почала розпитувати мене чи э в мене хлопець,на що я выдповіла,що вже заручена,потім після уроку вона підішла до мене и сказала,що спеціально про це питала,щоб я не увела кого з хлопців,оце і є дитяча, на мою думку,  психологія.

              Перед тим як розпочати свої індивідуальні уроки без допомоги вчителів я зробила висновок,що вчителем бути не легко,а до кожного треба мати підхід.

                                                  

                                                                 

Комментариев нет:

Отправить комментарий